Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018
zoomable

Share this Product:

Healthia
HEALTHIA - Ω3 pure Fish Oil 1000mg / 90caps

Συμπλήρωμα διατροφής με Ω3 λιπαρά οξέα
HEALTHIA

Διαθεσιμότητα: Άμεσα Διαθέσιμο

€ 22,50  € 16,88

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Τα ωμέγα 3 είναι η ονομασία από ένα συγκεκριμένο τύπο λίπους που βρίσκεται σε αφθονία στα λιπαρά ψάρια καθώς και σε συγκεκριμένα έλαια του φυτικού βασιλείου. Συγκαταλέγονται στα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και οι 3 βασικές τους μορφές είναι το ALA (Alpha Linolenic Acid), το DHA (docosahexaenoic acid) και το EPA (eicosapentaenoic acid). To DHA και το EPA είναι "απαραίτητα" καθώς το σώμα από μόνο του δεν μπορεί να τα συνθέσει και πρέπει να τα λάβει μέσω της τροφικής αλυσίδας.


Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα παίζουν καταλυτικό ρόλο καθ' όλη της διάρκεια ζωής ενός μέσου ανθρώπου. Χρειάζονται για την ομαλή ανάπτυξη του σώματος, για τη διατήρηση της καλής λειτουργίας του καρδιαγγειακού καθώς και τη λειτουργία του εγκεφάλου. Κατ' επέκταση η επαρκής λήψη ωμέγα 3 λιπαρών σε καθημερινή βάση είναι κάτι που αφορά όλες τις ομάδες του γενικού πληθυσμού: παιδιά στην εφηβία, έγκυες γυναίκες, αθλητές, μαθητές, μεσήλικες και ηλικιωμένοι. Η ανεπαρκής λήψη ωμέγα 3 λιπαρών μακροχρόνια μπορεί να κλωνίσει την υγεία. Καθώς τα ωμέγα 3 λιπαρά απαντώνται στις κυτταρικές μεμβράνες όλων των ιστών του σώματος, ο ρόλος τους στη συνολική υγεία είναι ευρύτατος: συμβάλλουν στην καλή υγεία της καρδιάς και του εγκεφάλου, στη λειτουργία των ματιών, του κεντρικού νευρικού συστήματος, των νεφρών, του ήπατος και όλων των λοιπών συστημάτων. Άλλες ιδιότητες συνδέονται με τη ομαλή σύσπαση των μυών, τη συστολή διαστολή των αιμοφόρων αγγείων και την αντιμετώπιση των φλεγμονών.

Μερικά από τα οφέλη των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων είναι:

  • Συμβάλλουν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου. 'Εγκυες και θηλάζουσες μητέρες που λαμβάνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα τόσο μέσω της διατροφής όσο και σε συμπλήρωμα μπορεί να έχουν σημαντική επίδραση στη διανοητική ανάπτυξη και ευτυχία των μωρών τους. Όσο για τους ενήλικες, τα ωμέγα 3 λιπαρά βελτιώνουν τη μνήμη και την ικανότητα συγκέντρωσης και προσοχής.
     
  • Μειώνουν τις φλεγμονές και τον πόνο. Τα ωμέγα 3 λιπαρά και ειδικότερα τα EPA, παρουσιάζουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση. Μέσω μιας σειράς μηχανισμών ρυθμίζουν τον κύκλο της φλεγμονής προστατεύοντας το οργανισμό από καταστάσεις πόνου όπως η αρθροίτιδα, η προστατίτιδα, αλλεργική ρινίτιδα, κυστίτιδα και πολλά άλλα.
     
  • Βελτιώνουν την καρδιαγγειακή υγεία. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα έχουν αποδειχθεί ότι συμβάλλουν στη εύρυθμη λειτουργία όλου του καρδιαγγειακού συστήματος (κεντρικού και περιφερειακού). Συμβάλλουν στην προσπάθεια μείωσης της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων καθώς και στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Είναι ο ιδανικός σύμμαχος στην αύξηση του προσδόκιμου ζωής για το μέσο άνθρωπο και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή άμυνας ενάντια στις παθήσεις του δυτικού τρόπου ζωής.
     
  • Μειώνουν τις πιθανότητες για έμφραγμα ή εγκεφαλικό. Η αθηρωματική πλάκα εναποτίθεται στα τοιχώματα των αρτηριών. Όταν αποσπάται και μπαίνει στο κυκλοφορικό ελοχεύει η θρόμβωση. Στον εγκέφαλο προκαλεί εγκεφαλικό, στους πνεύμονες εμβολή και στην καρδιά έμφραγμα! Έρευνες υποστηρίζουν ότι τα ωμέγα 3 λιπαρά συμβάλλουν στη δυάλυση των θρόμβων πρωτού αυτοί προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα στην υγεία.
     
  • Συνεισφέρουν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης και των ψυχικών διαταραχών. Τα ωμέγα 3 δε συμβάλλουν μόνο στο να σας κάνουν πιο "εύστροφους" και έξυπνους. Μελέτες όπως αυτή που διεξήχθησε στο τμήμα ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου του Sheffield έδειξαν πως η λήψη συμπληρωμάτων ωμέγα 3 μεσορπόθεσμα "ανακουφίζει" από τα συμπτώματα της κατάθλιψης, της διπολικής διαταραχής και των ψυχώσεων!
     
  • Βελτιώνουν τη γονιμότητα τόσο στους άντρες όσο και στις γυναίκες. Μελέτες συνδέουν άμεσα την υπογονιμότητα με τη λήψη ωμέγα 3 λιπαρών οξέων από τη διατροφή. Εξισορροπούν το ορμονικό προφίλ, βελτιώνουν τα επιπεδα των ορμονών και βελτιώνουν την αιμάτωση στην περιοχή της μήτρας.
     
  • Συμβάλλουν στην υγεία του εμβρύου και την ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο της προεκλαμψίας (υψηλή πίεση), του πρόωρου τοκετού και της επιλόχειας κατάθλιψης. Συμβάλλουν ακόμη στην ομαλή ροή και αιμάτωση του πλακούντα και στη μεταφορά θρεπτικών συστατικών και οξυγόνου από τη μητέρα στο έβρυο, πράγμα που παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και του νοητικού πεδίου του παιδιού.
     
  • Μειώνουν τα περιστατικά των παιδικών διαταραχών. Όλες οι ομάδες πληθυσμού έχουν να κερδίσουν από τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα. Μελέτες έδειξαν ότι παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες όπως διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητα έδειξαν μεγάλη βελτίωση στην καθημερινότητά τους με τη λήψη ωμέγα 3 λιπαρών στη διατροφή τους.
     
  • Μειώνουν τις πιθανότητες για εμφάνιση οστεοπόρωσης. Καθημερινή πρόσληψη υψηλών δόσεων ωμέγα 3 λιπαρών μειώνουν δραστικά τις πιθανότητες εμφάνισης οστεοπόρωσης στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.
     
  • Μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης του καρκίνου στο έντερο, στο στήθος και στον προστάτη. Τα ωμέγα 3 λιπαρά αποδείχτηκε ότι συμβάλλουν στην πρόληψη των 3 πιο συχνά εμφανιζόμενων μορφών καρκίνου: του στήθους, του προστάτη και του εντέρου. Η επιστήμη απέδειξε ότι αυτό γίνεται με 3 διαφορετικούς τρόπους: μπλοκάρουν τη μετάλλαξη των υγειών κυττάρων σε καρκινικά, καθυστερούν την ανάπτυξη των καρκινικών όγκων, προκαλούν απόπτωση στα καρκινικά κύτταρα (κυτταρικός θάνατος).

Οδηγίες Χρήσης: Λαμβάνετε μια (1) κάψουλα την ημέρα μαζί με το φαγητό.

Προφυλάξεις - αντενδείξεις: Καλό είναι να αποφεύγεται η χρήση από άτομα κάτω των 18 καθώς και από έγκυες ή θηλάζουσες γυναίκες. Μην υπερβαίνετε τη συνιστώμενη ημερησία δόση. Σε κάθε περίπτωση συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας ή το φαρμακοποιό σας, ειδικά άμα βρίσκεστε σε φαρμακευτική αγωγή.

Δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε τα συμπληρώματα διατροφής ως υποκατάστατα μιας ισορροπημένης διατροφής.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ